Wyróżniaj swoje produkty z Akcjami handlowymi
Akcje handlowe to działania przygotowane dla klientów empik.com, dopasowane do najważniejszych momentów roku, których celem jest zwiększenie częstotliwości zakupów.
Czym są Akcje handlowe?
Dlaczego warto
Jak dołączyć do Akcji handlowych?
Najczęściej zadawane pytania
Do Akcji handlowych może zgłosić się każdy sprzedawca, który posiada w sprzedaży produkty z dodatnim stanem magazynowym i ma uzupełniony numer NIP na Panelu Sprzedawcy EmpikPlace.
Wszystkie zbliżające się akcje handlowe, do których można dołączyć znajdziesz tutaj. Akcje handlowe oparte są w dużej mierze na wydarzeniach kalendarzowych, dlatego jest to zależne od miesiąca. Zachęcamy do regularnego odwiedzania strony.
Prawidłowo zgłoszone produkty, to takie, które spełniają poniższe warunki:
- Zawierają EAN lub SKU bez znaków specjalnych
- Są tematycznie dopasowane do akcji
- Są dostępne i posiadają dodatni stan magazynowy
- Po rabacie będą posiadały najkorzystniejszą ceną na karcie produktu (min. 10% rabatu)
Każdy produkt na EmpikPlace ma nadany indywidualny numer SKU produktu bądź Product ID. Pamiętaj, że SKU produktu, to zupełnie inny kod niż SKU oferty.
Aby sprawdzić SKU produktu:
- Zaloguj się do Panelu Sprzedawcy EmpikPlace.
- Wejdź w zakładkę „Cena i zapas”, a potem w „Oferty”.
- Kliknij „Eksport CSV" w prawym górnym rogu strony.
- Otwórz pobrany plik. SKU produktu znajdziesz w kolumnie B.
Decyzja o zakwalifikowaniu wysyłana jest po upływie terminu zgłoszeń do danej Akcji. Informacja wysyłana jest minimum 3 dni przed rozpoczęciem Akcji handlowej. Wiadomość wysyłana jest do wszystkich sprzedawców, którzy dokonali zgłoszenia.
Udział w Akcjach handlowych, to doskonała okazja do wzmocnienia widoczności produktów wchodzących w skład Twojego portfolio, a także podniesienia sprzedaży. Każda akcja ma mocne wsparcie marketingowe:
- Dopasowana komunikacja na stronie głównej
- Dedykowany landing page
- Komunikacja w social media (Facebook, Instagram)
- Newsletter wysyłany do klientów
Dodatkowo najważniejsze sezony sprzedażowe wsparte są silną kampanią w mediach:
- TV
- Radio
- VOD
- YouTube